-
راهکارها و محصولات VOIP سیسکو – بخش دوم
دوشنبه 5 فروردین 1398 08:41
آشنایی با محصولات VOIP سیسکو – بخش دوم : سلام. با ادامه بررسی محصولات و راهکارهای ویپ سیسکو در قسمت پنجم از سری مقالات آموزش VOIP سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم. همانطور که میدانید در قسمت قبل یعنی مقاله معرفی راهکارها و محصولات VOIP سیسکو – قسمت اول، سه محصول CME , CUE , CUCM از راهکارهای ویپ سیسکو را معرفی کردیم و...
-
RTP چیست ؟
چهارشنبه 15 اسفند 1397 13:50
RTP چیست ؟ سلام . به سومین قسمت از دوره آموزش VOIP سیسکو CCNA Collaboration خوش آمدید . در این قسمت از سری مقالات آموزش ویپ سیسکو در بخش اول مقاله میخواهیم ببینیم که پروتکل RTP چیست ؟ ، و در مرحلهی بعد دلایلی که باعث میشوند تا متخصصین ویپ توجه ویژهای به این پروتکل داشته باشند را مورد بررسی قرار دهیم . پس با ما...
-
تاریخچه نرم افزار تلفنی ایزابل (Issabel)
شنبه 11 اسفند 1397 13:43
ایزابل چیست ؟ بررسی تاریخچه ISSABEL ایزابل یک نرم افزار تلفنی رایگان و متن باز است که هسته تلفنی آن Asterisk می باشد. ایزابل تعداد زیادی نرم افزار جانبی را در بر گرفته و باعث شده است که حتی افرادی که دانش نسبتاً کمی از VOIP و شبکه دارند به راحتی بتوانند یک مرکز تماس حرفه ای برای سازمان خود راه اندازی کنند. استریسک (...
-
آموزش ویپ سیسکو Collaboration قسمت اول
شنبه 11 اسفند 1397 13:24
آموزش ویپ سیسکو COLLABORATION : سلام . به اولین قسمت از دوره آموزش ویپ سیسکو خوش آمدید . در این دوره از مقالات آموزش ویپ گروه ویپینگ میخواهیم به بررسی و آموزش گام به گام مراکز تلفنی تحت شبکه کمپانی بسیار قدرتمند Cisco بپردازیم . برای شروع در ابتدای کار با مباحث و مفاهیم اولیه سیستمهای تلفنی شروع میکنیم و گام به...
-
راه اندازی مرکز تماس و call center
شنبه 22 دی 1397 13:41
راه اندازی مرکز تماس و call center در این مقاله میخواهیم راه اندازی مرکز تماس و یا Call Center را به عنوان یک ابزار مهم و مدیریتی در سازمانها و شرکتهایی که واحد پاسخ گویی حرفهای به مشتریان دارند مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم به راستی چه چیز باعث میشود از راه اندازی کال سنتر جامع و با کیفیت به عنوان یکی از...